Różowa Wstążka, czyli październikowa Kampania na Rzecz Walki z Rakiem Piersi

Drukuj
Wyślij na adres e-mail
Dodaj swój komentarz
A A A
„Pokonajmy raka piersi. Razem mamy większą siłę" , to hasło tegorocznej akcji marki Estēe Lauder.  Na całym świecie wspiera ona badania, edukację i usługi medyczne  związane z profilaktyką nowotworów piersi. Co roku bierze w niej udział wiele marek kosmetycznych.  Do tej pory udało się zebrać aż 53 miliony dolarów. To pieniądze mądrze zainwestowane, które pomagają milionom kobiet.

Przez ponad dwadzieścia lat trwania Kampanii na Rzecz Walki z Rakiem Piersi udało się przeprowadzić aż 152 projekty badawcze związane z rakiem piersi. Opracowano również szczepionkę, którą można podawać osobom na wczesnym etapie raka piersi. I co najważniejsze - oswojono nas ze świadomością, jak ogromny jest problem zachorowalności na ten nowotwór na całym świecie. Dotyczy on milionów kobiet, ich matek, babć i córek. 

A fakt, że kupując przyjemny drobiazg: kosmetyk, torebkę czy bransoletkę możemy Kampanię na Rzecz Walki z Rakiem Piersi wesprzeć - jest budujący. Dziś pomagamy my, być może jutro ktoś pomoże nam.

W tym roku Estēe Lauder przeznacza 20 procent ceny limitowanych produktów (głównie kosmetycznych) z różową wstążką firma Estēe Lauder (Poland) na wsparcie badań nad rakiem piersi u kobiet z mutacją w genie BRCA1, w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. 

http://natemat.pl/119805,rozowa-wstazka-czyli-pazdziernikowa-kampania-na-rzecz-walki-z-rakiem-piersi

Komentarze

komentarz

podpis



powrót
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Login
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PoradyVideo
VideoPorady