Kampania „Zdrowo jest Wiedzieć” dla Centrum Onkologii

Drukuj
Wyślij na adres e-mail
Dodaj swój komentarz
A A A
Kampanię „Zdrowo jest Wiedzieć” dla Centrum Onkologii na zlecenie Ministerstwa Zdrowia realizuje obecnie McCANN Worldgroup. Kampania porusza temat profilaktyki raka szyjki macicy oraz wczesnego wykrycia objawów raka piersi.
Kampania „Zdrowo - 7160_l2.jpg

Celem akcji jest zwrócenie uwagi na skalę problemu i zachęcenie kobiet do skorzystania z darmowego badania w ramach programów prowadzonych na terenie całej Polski.

Kampania rozpoczęła się 5 października w regionalnych, ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych, na lotnisku, Oddziałach Centrum Onkologii i w internecie.

Za pomysł i realizację kampanii odpowiada McCANN Worldgroup

Partnerami akcji są: Dynamo, Delapost, Rytmika, Jerzy Stuhr

Spot wyreżyserował: Marek Dawid

Funkcja koordynatora Populacyjnych Programów: wczesnego wykrywania raka piersi oraz profilaktyki i wczesnego wykrywania raka szyjki macicy na poziomie centralnym została powierzona przez Ministerstwo Zdrowia Centralnemu Ośrodkowi Koordynującemu, działającemu w strukturze Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie (zwany COK).

Źródło i więcej informacji: strona www Centrum Onkologii i Ministerstwa Zdrowia:  http://www.profilaktykaraka.coi.waw.pl/

http://nowymarketing.pl/a/7160,mccann-worldgroup-realizuje-kampanie-dla-centrum-onkologii?h=23c97e

Komentarze

komentarz

podpis


Galeria zdjęć


powrót
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Login
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
PoradyVideo
VideoPorady